Am avut ocazia să mă plimb câteva zile prin țară cu noul Duster, grație celor de la AutoCobălcescu. Iată cele lucruri pe care le-am remarcat după vreo 600 de kilometri cu această mașină.
- POWER. 150 de cai putere pe caroseria lui Duster? Par un pic ireali la început. Nu te aștepți ca o Dacie să accelereze așa.
- Sistemul 4×4. Fiabil și la fel de polivalent. Nu trebuie să faci școli de off-road ca să știi să-l folosești, poți să lași pe auto și mașina merge singură. Altfel, ai și modul 4×4 Lock pentru când situația e nașpa.
- Confort. Da, departe de ce ar putea să-ți ofere competiția (clar la alți bani), dar să nu uităm că din ce poziție începe istoria Duster. E mai confortabil ca oricând chiar și pe asfaltul imperfect.
- Cutia automată. Dacă nu vei ieși cu mașina des prin off-road și vei sta mai mult prin oraș te poți uita la cutia automată cu dublu ambreiaj. Mai adaugă un plus de confort dar și ceva economie de carburant.
- Design. Arată gata să meargă pe orice traseu. Noul design îmi place super mult. Agresivă, curată iar culorile noi sunt frumoase (Lichen Kaki, Urban Grey și Arizona Orange).
- Interior. Scaune noi, mai confortabile. Interior redesenat, modern și cu materiale ok. Un plus pentru sistemul de infotainment care este ușor de folosit, foarte rapid și la care îți poți conecta telefonul wireless pentru Android Auto și Apple CarPlay
- Dotări. Camere 360, încălzire în scaune, Apple CarPlay și Android Auto fără cablu, avertizare pentru unghi mort, cheie handsfree.
E mai ușor ca oricând să iei Duster-ul potrivit pentru tine și să-l folosești pe orice drum.