Cum este Megane E-Tech la condus?
Nu se simte ca un Megane obișnuit. E mai silențios. Chiar și cu sistemul de sonorizare Harman/Kardon. Silence is Gold. Apoi puterea - o livrează mai bine decât un Megane RS. Cel puțin până pe la 70-80 km/h. Și o face calm, nu trebuie să sari pe levierul schimbătorului de viteze, doar apeși accelerația și aștepți ca un pacient pe scaunul stomatologului.
Cel mai mare câștig al lui E-Tech este interiorul. Desen nou-nouț și cumva în stilul anilor 90, cu toate instrumentele îndreptate spre șofer de zici că e căpitanul vreunei nave spațiale. Căpitanul, pardon, șoferul are două ecrane așezate în formă de L. Cel din față e pentru lucrurile obișnuite: viteză, autonomie, diverși parametri pentru autoturism iar cel din mijloc, așezat pe verticală este pentru multimedia, Apple CarPlay și Android Auto. Sistemul de infotainment este dezvoltat de Google și se numește Android Automotive OS. Toate setările mașinii pot fi făcute de acolo inclusiv cu Google Assistant. Iată, de-acum, comenzile vocale din autoturism nu mai sunt degeaba.
Megane E-Tech este disponibil în două variante de putere și autonomie:
– EV40 – 130 CP și 300 kilometri WLTP
– EV60 – 220 CP (și încărcare rapid) și 450 kilometri autonomie WLTP.
Dacă vrei cele mai bune oferte pentru Megane E-Tech dar și service de calitate, inclusiv pentru electrice, ia legătura cu echipa Auto Cobălcescu.
Mai multe detalii despre Megane E-Tech găsești în videoclipul acesta.